Als er iets niet werkt of kapot is in uw straat, buurt of in het dorp, dan vinden wij het fijn als u dat aan ons meldt. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan een kapotte stoeptegel of verstopte straatkolk.

Snel melden via uw telefoon

Voor iOS/iPhone:

  • Ga naar meldingen.woensdrecht.nl,
  • Druk op het deel-icoon (vierkantje met een pijl naar boven),
  • Scroll naar beneden en kies voor 'Zet op beginscherm',
  • Kies voor 'Voeg toe',
  • Vanaf nu kunt u direct een melding maken vanaf het startscherm van uw telefoon.

Voor Android:

  • Ga naar meldingen.woensdrecht.nl,
  • Druk op de 3 verticale puntjes rechtsboven in het scherm,
  • Kies voor 'Toevoegen aan startscherm',
  • Kies voor 'Toevoegen',
  • Kies nog een keer voor 'Toevoegen',
  • Vanaf nu kunt u direct een melding maken vanaf het startscherm van uw telefoon.

Wat kunt u melden?

  • Kapot wegdek of losliggende stoeptegel
  • Zwerfvuil
  • Kapotte verkeersborden en –palen
  • Omgewaaide bomen
  • Overlast van ongedierte
  • Problemen met de riolering
  • Parkeeroverlast
  • Kapotte speeltoestellen op openbare speelplekken
  • Opmerkingen over groenonderhoud
  • Een gevaarlijke verkeerssituatie
  • Klachten over gladheidsbestrijding

Maak hier uw melding over een kapotte lantaarnpaal.

Telefonisch melden

U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 140164.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

  • maandag t/m donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur
  • dinsdagavond tussen 17.30 tot 20.00 uur
  • vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur

Spoed buiten kantoortijden

Bel de politie: 0900-8844.

Hoe lang duurt het?

Wij behandelen uw melding meestal binnen 5 werkdagen. Dit betekent niet dat de situatie dan ook is opgelost, soms is daar meer tijd voor nodig.

Per e-mail stellen wij u op de hoogte van het verloop van de door u ingediende melding.

Als u iets bent verloren of hebt gevonden, kunt u dit melden bij de gemeente.

Verloren of gevonden voorwerp melden

Tas op bank