Melden dat iets kapot of niet in orde is

Als er iets niet werkt of kapot is in uw straat, buurt of in het dorp, dan vinden wij het fijn als u dat aan ons meldt. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan een kapotte stoeptegel of verstopte straatkolk. U kunt dat melden via de website:

www.verbeterdebuurt.nl




De app Verbeterdebuurt kunt u gratis downloaden in de Apple App store en Google Play store. Registreer uzelf eenmalig om snel meldingen te doen.

Wat kunt u melden?

  • Kapot wegdek of losliggende stoeptegel
  • Zwerfvuil
  • Kapotte verkeersborden en –palen
  • Omgewaaide bomen
  • Overlast van ongedierte
  • Problemen met de riolering
  • Parkeeroverlast
  • Kapotte speeltoestellen op openbare speelplekken
  • Opmerkingen over groenonderhoud
  • Een gevaarlijke verkeerssituatie
  • Klachten over gladheidsbestrijding

Gaat uw melding over straatverlichting ga dan naar:

Kapotte lantaarnpaal melden




Telefonisch melden

U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 14 0164.

U kunt ons telefonisch bereiken:

maandag t/m donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur

dinsdagavond tussen 17.30 tot 20.00 uur

vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur

Spoed buiten kantoortijden

Bel de politie: 0900-8844

Per e-mail melden

mail naar servicelijn@woensdrecht.nl




Hoe lang duurt het?

Wij behandelen uw melding meestal binnen 5 werkdagen. Dit betekent niet dat de situatie dan ook is opgelost, soms is daar meer tijd voor nodig.

Per e-mail stellen wij u op de hoogte van het verloop van de door u ingediende melding.

Voorwerp gevonden?

Hebt u iets gevonden? Dan kunt u dat aan ons melden. Het voorwerp kunt u zelf bewaren. Paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen moet u altijd bij ons afgeven.

Voorwerp verloren?

Meld het dan bij ook ons. Als uw voorwerp gevonden is, nemen wij contact met u op. Denkt u dat uw eigendom is gestolen? Doe dan ook aangifte bij de politie.

verloren of gevonden voorwerpen in Woensdrecht

Pagina opties