Melden dat iets kapot of niet in orde is
Als er iets niet werkt of kapot is in uw straat, buurt of in het dorp, dan vinden wij het fijn als u dat aan ons meldt. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan een kapotte stoeptegel of verstopte straatkolk. U kunt dat melden via de website:
De app Verbeterdebuurt kunt u gratis downloaden in de Apple App store en Google Play store. Registreer uzelf eenmalig om snel meldingen te doen.
Wat kunt u melden?
- Kapot wegdek of losliggende stoeptegel
- Zwerfvuil
- Kapotte verkeersborden en –palen
- Omgewaaide bomen
- Overlast van ongedierte
- Problemen met de riolering
- Parkeeroverlast
- Kapotte speeltoestellen op openbare speelplekken
- Opmerkingen over groenonderhoud
- Een gevaarlijke verkeerssituatie
- Klachten over gladheidsbestrijding
Gaat uw melding over straatverlichting ga dan naar:
Telefonisch melden
U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 14 0164.
U kunt ons telefonisch bereiken:
maandag t/m donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur
dinsdagavond tussen 17.30 tot 20.00 uur
vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur
Spoed buiten kantoortijden
Bel de politie: 0900-8844
Digitaal melden
Stuur uw melding in via het digtale formulier
Hoe lang duurt het?
Wij behandelen uw melding meestal binnen 5 werkdagen. Dit betekent niet dat de situatie dan ook is opgelost, soms is daar meer tijd voor nodig.
Per e-mail stellen wij u op de hoogte van het verloop van de door u ingediende melding.
Voorwerp gevonden?
Hebt u iets gevonden? Dan kunt u dat aan ons melden. Het voorwerp kunt u zelf bewaren. Paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen moet u altijd bij ons afgeven.
Voorwerp verloren?
Meld het dan bij ook ons. Als uw voorwerp gevonden is, nemen wij contact met u op. Denkt u dat uw eigendom is gestolen? Doe dan ook aangifte bij de politie.