Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. We vinden het daarom heel belangrijk om van u te horen hoe u onze dienstverlening ervaart. Wat ging goed? Wat kon beter? Op basis van uw mening kunnen wij beter inspelen op uw voorkeuren en wensen.

Hoe kunt u uw mening doorgeven?

Door het invullen van een korte vragenlijst kunt u aangeven wat u van onze dienstverlening vond. Deze ontvangt u na het afnemen van een product of dienst. Het invullen van de vragenlijst kan anoniem en duurt maximaal 5 minuten. Daarmee helpt u ons ontzettend!

Het formulier is onderaan deze pagina te vinden.

Wat gebeurt er met uw mening?

In de korte vragenlijst kunt u aangeven wat goed ging en wat beter kon. Wij nemen deze informatie mee in de doorontwikkeling van onze dienstverlening. Sommige dingen kunnen we gelijk verbeteren, bijvoorbeeld een tekstaanpassing. Andere dingen kosten meer inspanning en dus ook tijd. We prioriteren de aanpassingen aan de hand van het aantal meldingen dat binnenkomt.

Vult u het onderzoek liever op een groter scherm in? Klik dan op onderstaande knop.

Naar het onderzoek

Tips, vragen of opmerkingen?

U kunt uw tip, vraag of opmerking over onze dienstverlening natuurlijk ook zelf aan ons doorgeven. Stuur daarvoor een e-mail naar klanttevredenheid@woensdrecht.nl.